صداي سخن عشق                        

                

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

تنها خوشبخت بودن!

عکس و تصویر متحرک

 

اما چه رنجی است لذت‌ها را تنها بردن،

 

 

 

 

و چه زشت است زیبایی‌ها را تنها دیدن،

 

 

 

 

و چه بدبختی‌ی آزاردهنده‌ای است، تنها خوشبخت بودن!

 

 

 

 

در بهشت تنها بودن، سخت‌تر از کویر است..

 

 

 

 

                                                                                                                                                                    دكتر شريعتي

 

 

 

 

 

 


♥ جمعه بیست و پنجم بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲ ق.ظ توسط فرشته