تنها خوشبخت بودن!

اما چه رنجی است لذتها را تنها بردن،
و چه زشت است زیباییها را تنها دیدن،
و چه بدبختیی آزاردهندهای است، تنها خوشبخت بودن!
در بهشت تنها بودن، سختتر از کویر است..
دكتر شريعتي
♥ جمعه بیست و پنجم بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲ ق.ظ توسط فرشته
