صداي سخن عشق                        

                

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

به خاطر تو بود و بس ...




در دل شب دعاي من، گريه بي صداي من،

 

 

 

بانگ خدا خداي من

 

 

 

به خاطر تو بود و بس

 

 

 

پاکي لحظه هاي من، گريه هاي هاي من، گوهر اشکهاي من

 

 

 

به خاطر تو بود و بس

 

 

 

اين همه بي پناهيم، اين همه سر به راهيم، اين همه بي گناهيم

 

 

 

غصه به جان خريدنم، از همه کس بريدنم زخم زبون شنيدنم

 

 

 

به خاطر تو بود و بس

 

 

 

رو به خدا نشستنم، نذر و دخيل بستنم

 

 

 

سوز من و گداز من، اشک من و نياز من

 

 

 

به خاطر تو بود و بس



♥ سه شنبه یکم بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱:۸ ب.ظ توسط فرشته