صداي سخن عشق                        

                

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

دوستت دارم ولی اغلب رعایت میکنم...
گر حضورت نیست با یادت قناعت میکنم...
تارقیبان سنگ حسرت رابه دله

دوستت دارم ولی اغلب رعایت میکنم...

گر حضورت نیست با یادت قناعت میکنم...

تارقیبان سنگ حسرت رابه دلهاشان زنند...

روز و شب باعشق تو جانانه بیعت میکنم...

گر فراق افتد دمی مارابه جبر روزگار 

بازهم باپای دل سوی تو رجعت میکنم...

وقت بودن باتو ای آرام جان خسته ام

من چه بی پروا نگاهی روبه ساعت میکنم...

عطر نامت چون که پیچید در حیاط ذهن من

در خیالم گاهگاهی با تو بیعت میکنم...

در ضیافتهای شبهای پر از تنهایی ام 

ماه و مهر و اختران را با تو دعوت میکنم...


♥ جمعه نهم تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۶ ق.ظ توسط فرشته