صداي سخن عشق                        

                

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

کاش ...

Image result

کاش هیچوقت نگفته بودی"دوستم داری..."

آنوقت حالا

من زندگی ام را میکردم

به تو فکر نمیکردم

خوابت را نمیدیدم

و تو هم...

و تو هم،

نرفته بودی...


♥ چهارشنبه هفدهم آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۹ ب.ظ توسط فرشته