صداي سخن عشق
صفحه اصلی
|
عناوین مطالب
|
تماس با من
|
پروفایل
|
قالب وبلاگ
...
♥ شنبه ششم آذر ۱۳۹۵ ساعت ۸:۴۸ ب.ظ توسط فرشته
درباره وبلاگ
در کوچه های تنهایی این آوای دل است که به گوش مي رسد
**********
* قابل توجه دوستان *
تمامی پست های این وبلاگ با خط نستعلیق نوشته شده درصورت نداشتن
فونت ( IranNastalig ) آنرا دانلود کرده و در میان بقیه فونتهای کامپیوترتان قرار دهید
تا مشکل رفع گردد.
با تشکر فرشته
******
ای خدا....
ای خدا غصه نخور از تو فراری نشدم
بعد از آن حادثه در کفر تو جاری نشدم
با وجودی که به حکم تو دلم زخمی شد
شاکی از آنکه مرا دوست نداری نشدم
ابر را چوب همین سادگیش ویران کرد
من که ویران تر از این ابر بهاری نشدم
ای خدا غصه نخور باز همین می مانم
من زمین خورده این ضربه کاری نشدم
آنچه می خواست مرا از تو جدا گرداند
هر چه کردی تو به من از تو فراری نشدم.
*****
گاهی درپیچ و خم های سخت زندگی بدیهی ترین نکات رو که لازمه زندگی است
فراموش می کنیم ، می دونین چرا ؟
چون جاده زندگی رو همینطور اومدیم و اومدیم بدون اینکه به علائم کنار جاده توجه کنیم ،
یک دفعه هم می بینیم که رسیدیم به آخر خط ، غافل از اینکه بعضی جاها رو اصلاَ "عبور ممنوع"
اومدیم !
*****
می سوزم اگر به قلب دریـــا نزنم
مجنون تر از اینم که به صحرا نزنم
از بغض گلوگیر شما می پرسم
حرف دل خـــــود را بزنم یا نزنم ؟
*****
پس بهتر است سکوت کنیم
حرف زدن آزار می دهد
آدم ها را
حرف زدن آسیب می رساند
به دوستی
پس بهتر است
یک دقیقه سکوت کنیم
به احترام دوستی آدم ها ......
*****
منوی اصلی
صفحه اصلي وبلاگ
ايميل نويسنده
پروفايل
طراح قالب
انجمن وبلاگ نویسان
آرشیو
دی ۱۳۹۷
آبان ۱۳۹۷
آبان ۱۳۹۶
مهر ۱۳۹۶
شهریور ۱۳۹۶
مرداد ۱۳۹۶
تیر ۱۳۹۶
خرداد ۱۳۹۶
اردیبهشت ۱۳۹۶
فروردین ۱۳۹۶
اسفند ۱۳۹۵
بهمن ۱۳۹۵
دی ۱۳۹۵
آذر ۱۳۹۵
آبان ۱۳۹۵
مهر ۱۳۹۵
شهریور ۱۳۹۵
مرداد ۱۳۹۵
تیر ۱۳۹۵
خرداد ۱۳۹۵
اردیبهشت ۱۳۹۵
فروردین ۱۳۹۵
اسفند ۱۳۹۴
بهمن ۱۳۹۴
دی ۱۳۹۴
آذر ۱۳۹۴
آبان ۱۳۹۴
مهر ۱۳۹۴
شهریور ۱۳۹۴
مرداد ۱۳۹۴
تیر ۱۳۹۴
اردیبهشت ۱۳۹۴
اسفند ۱۳۹۲
بهمن ۱۳۹۲
دی ۱۳۹۲
آذر ۱۳۹۲
آرشيو
لینک ها
nazi49
شميم عشق
*مسافر شمال*
نیلوفرانه
دل نوشته هاو مطالب جالب (صباسادات)
دانلود نرم افزار
تنها
قالب وبلاگ
انجمن وبلاگ نویسان
لینک های مفید
انجمن وبلاگ نویسان
قالب وبلاگ
طراح قالب
طراح قالب
امکانات