صداي سخن عشق                        

                

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

به من بگو ....

همان روزهای اول

باید روی ماهت را می بوسیدم

خداحافظی می کردم

و می رفتم

برای همیشه می رفتم

نمی دانستم اما با چه لحنی

با چه دلی

با چه جراتی

مانده ام با تو

کسی شده ام

دو نیمه

نیمی عشق می ورزد

نیمی می هراسد

نیمی با تو زندگی می کند

نیمی از خودش می گریزد

به من بگو

فرسنگ ها دور از خودم

چگونه تو را همچنان بی دریغ دوست بدارم؟؟

 


♥ دوشنبه بیست و نهم شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱:۳۵ ق.ظ توسط فرشته