صداي سخن عشق                        

                

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

...

بگذر از " نی " ،

" من " حکایت می کنم ...

وز " جدایی ها " شکایت می کنم ...

نی کجا این نکته ها آموخته ؟

نی کجا داند،  " نیستان " سوخته ؟

بشنو از " من "

بهترین " راوی " منم ...

راست خواهی ،

هم نی و هم نی زنم ...

نشنو از نی ، " نی حصیری " بیش نیست ...

بشنو از " دل "

" دل " حریم دلبریست ...

نی چو سوزد خاک و خاکستر شود ...

" دل " چو سوزد ، لایق " دلبر " شود ...


♥ پنجشنبه بیست و پنجم شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱:۱۳ ق.ظ توسط فرشته