...

بگذر از " نی " ،
" من " حکایت می کنم ...
وز " جدایی ها " شکایت می کنم ...
نی کجا این نکته ها آموخته ؟
نی کجا داند، " نیستان " سوخته ؟
بشنو از " من "
بهترین " راوی " منم ...
راست خواهی ،
هم نی و هم نی زنم ...
نشنو از نی ، " نی حصیری " بیش نیست ...
بشنو از " دل "
" دل " حریم دلبریست ...
نی چو سوزد خاک و خاکستر شود ...
" دل " چو سوزد ، لایق " دلبر " شود ...
♥ پنجشنبه بیست و پنجم شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱:۱۳ ق.ظ توسط فرشته