اگر عشق ترین عشق، تو باشی!
![]()
ای آنکه دلم از غم تو شد متلاشی
سخت است کنار دل تنگم، تو نباشی!
دارد شب دلتنگی من باز می آید
ای کاش به زخمم نمکی تازه،بپاشی!
تصویرم اگر زشت بیفتد،به از آن است
بر صورت آیینه ی من خط بخراشی
ای مرگ، دگر با چه زبانی بنویسم:
زود است, مداد دل من را بتراشی
هرگز نکنم داوری لیک دلت را
با این همه بی نظمی و جنجال و حواشی
صد بوسه، نثار لب تو می کنم امشب
ای عشق، اگر عشق ترین عشق، تو باشی!
♥ پنجشنبه بیست و پنجم شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵ ق.ظ توسط فرشته