حواست باشد...

لب بر لبت
چنانت به درخت بچسبانم به دلتنگی
که درخت شوی
که رفتن اگر بخواهی
نتوانی!
که بمانی
♥ یکشنبه بیست و یکم شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۸:۴۴ ب.ظ توسط فرشته

لب بر لبت
چنانت به درخت بچسبانم به دلتنگی
که درخت شوی
که رفتن اگر بخواهی
نتوانی!
که بمانی