تو بیا

تو بگو وصف لب یار ، گناهش با من
تو بخوان نغمه ی دلدار،گناهش با من
تو بیا مست در آغوش من ودل خوش دار
مستیت با بغلت هر دو گناهش با من
تو مراگرم بخوان گرم بگیرم در بر
مردمان هر چه بگویند ، گناهش با من
تو بمان در بر من محرم اسرارم باش
گر بگویند گناه است ، گناهش با من
روز محشر که خدا نامه ی ما می بیند
به شعف گوید از این عشق گناهش با من
♥ شنبه چهاردهم فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۷ ب.ظ توسط فرشته