صداي سخن عشق                        

                

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

حواسم بهت بود

کنارت نبودم حواسم بهت بود

از عمق وجودم حواسم بهت بود

همیشه برای تو دلتنگ بودم

تو اون لحظه هایی که کمرنگ بودم حواسم بهت بود

حواسم بهت بودکه غمگین نباشی که از غم نپاشی

حواسم بهت بود که قلبت نلرزه که اشکت نلغزه ،

حواسم بهت بود


♥ شنبه هفدهم بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۵ ب.ظ توسط فرشته