صداي سخن عشق                        

                

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

من، توبه نخواهم کرد از این همه گناه شیرین،

مسلمانی بودم

که کافری آموختیش

ذکر " دوست داشتنت "

روی بندهای انگشتام

داغ بوسه ات بر پیشانی ام

و خدا از سر تقصیراتم بگذرد

قنوتی که با آغوش تو بستم !!!

هنوز هم،

بهشت را طاق می زنم با چشمانت!!!

من، توبه نخواهم کرد از این همه گناه شیرین،

قبله ی من ، مسیر خانه ی توست


♥ چهارشنبه هفتم بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۴ ب.ظ توسط فرشته